Landstinget –Klanttinget

 

Tänkte vaccinera mig i eftermiddag, kvällsöppet och allt. Någon sa att Radio Kalmar gått ut med att vaccinet var slut på flera Hälsocentraler, på deras hemsida som lades ut 9 52 framgår att nio av landstingets hälsocentraler har slut på vaccinet.  Jag kolla på landstingets hemsida, där måste det ju finnas aktuell information. Pyttsan, där finns tre, jag just det 3 vårdcentraler angivna som har slut på vaccinet.

Uruselt av Kalmar läns landsting att inte ha en uppdaterad hemsida….Tack Radio Kalmar, nu ska jag ge mig ut och åka runt till vårdcentralerna…


Kommentarer
Postat av: matematiker

Det här får jag till att vaccinet var slut på två hälsocentraler.



http://www.sr.se/cgi-bin/kalmar/nyheter/artikel.asp?Artikel=3314726

2009-12-18 @ 13:05:17
Postat av: matematiker

Också på landstingets hemsida:



__15901.aspx" rel="nofollow">http://www.ltkalmar.se/lttemplates/PressReleasePage__15901.aspx

2009-12-18 @ 13:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback